Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

Τέλος οι πινακίδες στο πλάι για τις Alfa Romeo – Πλέον μόνο στο κέντρο λόγω… πεζών

Published

on

436547865.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι μετατοπισμένες στο πλάι πινακίδες ήταν αρχικά μια σχεδιαστική λύση της Alfa Romeo για να διατηρήσει τις γραμμές της εμβληματικής μάσκας της. Η ιδέα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην κομψή Giulietta Spider το 1955. Τις επόμενες δεκαετίες, τα mainstream μοντέλα των δεκαετιών ’70, ’80 και ’90 παρουσίασαν κεντρικά τοποθετημένες πινακίδες κυκλοφορίας λόγω των στενότερων γριλιών που φιλοξενούσαν πιο ογκώδεις προφυλακτήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, η τάση αυτή αναζωπυρώθηκε με το σεντάν 156 το 1997 και από τότε αποτελεί σταθερό χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων της Alfa Romeo – μέχρι την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου μικρομεσαίου SUV Junior.

Advertisement

Ο Mesonero-Romanos αναγνώρισε τη σημασία του στιλιστικού χαρακτηριστικού για ορισμένους φίλους της μάρκας: «Κάποιοι σκληροπυρηνικοί Alfisti, που πιστεύουν ότι μια Alfa Romeo δεν είναι Alfa Romeo αν δεν έχει την πινακίδα στο πλάι, δεν θα είναι ευχαριστημένοι, αλλά υπάρχουν πολλές όμορφες Alfa Romeo στην ιστορία που έχουν την πινακίδα στη μέση: Έχω μια Alfetta και μια Giulia του 1968 που έχουν κεντρική πινακίδα και είναι πανέμορφες».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Alfa Romeo πλέον είναι υποχρεωμένη να αποχαιρετήσει τις χαρακτηριστικές πλαϊνές μπροστινές πινακίδες κυκλοφορίας στα μελλοντικά μοντέλα της, ως συμμόρφωση στους αυστηρότερους κανονισμούς για την ασφάλεια των πεζών.

Ο Alejandro Mesonero-Romanos, επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa Romeo, εξήγησε: «Δεν μπορούμε πλέον να βάλουμε την πινακίδα κυκλοφορίας στο πλάι λόγω των κανονισμών  για την ασφάλεια των πεζών». Ο Ισπανός σχεδιαστής, ο οποίος στο παρελθόν εργάστηκε σε αυτοκίνητα για τη Renault και τη Seat πριν ενταχθεί στην ιταλική μάρκα το 2021, σημείωσε: «Αυτό θα μας επιτρέψει να έχουμε συμμετρία ούτως ή άλλως, οπότε είμαι χαρούμενος – είμαι ένας από τους τύπους που τους αρέσει η πινακίδα στη μέση».

Η Alfa Romeo επιβεβαίωσε ότι η νέα Stelvio θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025, ακολουθούμενη από τη Giulia το 2026. Και οι δύο θα κινούνται στην ίδια πλατφόρμα STLA Large χρησιμοποιώντας πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης έχοντας την πινακίδα, αναγκαστικά στο κέντρο.

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο