Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

Τέλος ο «πόλεμος» με τους Κινέζους – Οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες ξεκινούν συνεργασία μαζί τους

Published

on

342343.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, πιστεύει ότι ο καλύτερος τρόπος για να ανταγωνιστεί ο όμιλος τα ηλεκτρικά οχήματα που έρχονται από την Κίνα, είναι να υιοθετήσει την ίδια νοοτροπία χαμηλού κόστους και να αναζητήσει τρόπους για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων με λιγότερα χρήματα. Πώς θα γίνει αυτό; Μέσω άμεσης συνεργασίας με κινεζικούς κολοσσούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ταβάρες έχει στο παρελθόν ταχθεί κατά των δασμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, περιγράφοντάς τους ως «μεγάλη παγίδα», υποδηλώνοντας ότι δεν θα ενθαρρύνουν τους δυτικούς κατασκευαστές να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές που απαιτούνται για να ανταγωνιστούν τους κινέζους παίκτες. Σύμφωνα με τον Tavares, ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσουμε είναι να «προσπαθήσουμε να γίνουμε εμείς οι ίδιοι Κινέζοι».

Αυτή η νέα προσέγγιση είναι πιο εμφανής με τη συμμετοχή της Stellantis κατά 21% στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Leapmotor. Η συμφωνία έγινε τον Οκτώβριο του περασμένου έτους και δίνει στην ευρωπαϊκή μάρκα πρόσβαση στην τεχνολογία της Leapmotor, καθώς και τα αποκλειστικά δικαιώματα παραγωγής των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της εκτός Κίνας. Ήδη ξεκίνησε η παραγωγή στο εργοστάσιό της στο Tychy της Πολωνίας και ο Tavares δήλωσε ότι η Stellantis θα μπορούσε να κατασκευάσει τα EV της Leapmotor ακόμη και στη Βόρεια Αμερική.

Advertisement

Η Stellantis δεν είναι ο μόνος δυτικός όμιλος που συνεργάζεται με μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία. Η Volkswagen έχει συνεργαστεί με την EV startup Xpeng για τη συν-ανάπτυξη δύο EV και η Audi θα συνεργαστεί με την SAIC για νέα EV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Stellantis θα κατασκευάζει προϊόντα Leapmotor και έτσι με τον τρόπο αυτό η Leapmotor θα αποφύγει να πληρώσει τους άμεσους δασμούς που θα έπρεπε να πληρώσει αν άρχιζε να πουλάει ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής.

Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ολόκληρη η βιομηχανία EV, η Stellantis παραμένει σταθερή στα σχέδιά της. Μέχρι το 2030, θέλει να πουλάει μόνο EVs στην Ευρώπη και μέχρι την ίδια ημερομηνία, αναμένει ότι το 50% των πωλήσεών της στις ΗΠΑ θα αφορά EVs. Είναι βέβαιη ότι φθηνά μοντέλα όπως το Citroen e-C3, καθώς και αυτά της Leapmotor, θα τη βοηθήσουν να επιτύχει αυτούς τους στόχους.

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο