Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» βάζουν την ψυχική υγεία στο επίκεντρο του δημοσίου διαλόγου

Published

on

thumbnail image002.jpg

«Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» (Inside Out 2), μοιάζει να είναι εισπρακτικά για τους θερινούς κινηματογράφους, ότι ήταν η “Barbie” την προηγούμενη χρονιά: ο οδοστρωτήρας που βοήθησε το μέσο όρο να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα. Η ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney και της Pixar, συνεχίζει τη σαρωτική εισπρακτική της πορεία στις κινηματογραφικές αίθουσες της Ελλάδας, αλλά και παγκοσμίως, ενθουσιάζοντας μικρούς και μεγάλους σπάζοντας κάθε ρεκόρ για ταινία του είδους και σώζοντας μια αρκετά πεσμένη εισπρακτικά καλοκαιρινή σεζόν.

Πριν μπει δειλά στην τέταρτη εβδομάδα προβολών 2024 έχει ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο θεατές μόνο στη χώρα μας,που έχουν συγκινηθεί, γελάσει, διασκεδάσει με τα συναισθήματα που κατοικούν στο μυαλό της Ράιλι. Αντί όμως τα εισιτήρια να πέσουν με την αναμενόμενη κλίμακα μιας ταινίας που προβάλλεται ήδη, η αθρόα προσέλευση του κοινού δείχνει ότι ήρθε για να σαρώσει στο πέρασμα της αρκετά ρεκόρ.

Πλέον «Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» στην Ελλάδα είναι η No 1 ταινία κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών και η No 1 ταινία για την τρέχουσα κινηματογραφική χρονιά. Μέσα στα ρεκόρ προστίθεται και το επόμενο: είναι η πιο επιτυχημένη ταινία του studio της Disney.

«Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» βάζουν την ψυχική υγεία στο επίκεντρο του δημοσίου διαλόγου

Αυτό το animation που απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους μας έχει πάρει στην κυριολεξία τα μυαλά, αφού χιλιάδες ενήλικοι έχουν γεμίσει τις αίθουσες προσπαθώντας να ανακαλέσουν και να ερμηνεύσουν τον ψυχικό τους κόσμο, αλλά και να επουλώσουν ενδεχομένως τραύματα από την εφηβική τους ηλικία, ταυτιζόμενοι/ες με την άστατη έφηβη Ράιλι. Μικρά και μεγάλα σινεμά έχουν επιτέλους υποδεχτεί ένα πολυμορφικό ηλικιακά κοινό, με οικογένειες, παρέες και ζευγάρια να προσέρχονται στις αίθουσες κάθε εβδομάδα, ακολουθώντας το γενικότερο ενθουσιασμό για τον μυστήριο χώρο του ψυχισμού, περιτυλιγμένο στην κατάλληλη εκλαϊκευμένη και διασκεδαστική μεμβράνη του animation. Το roller coaster των καθιερωμένων και καινούργιων συναισθημάτων που μάχονται συνεχώς μεταξύ τους εντός του εγκεφάλου της Ράιλι, κρατάει όλους τους θεατές σε εγρήγορση και γεννάει αυτόματα το αίσθημα της ταύτισης. Ποιος/α δεν έχει αισθανθεί τέτοια ντροπή που θέλει να ανοίξει η γη να τον/την καταπιεί στα γυμνασιακά και λυκειακά μας χρόνια; Και γιατί το άγχος – ανησυχία έρχεται πάντα και μας καταρρακώνει όλα τα σχέδια; Το βέβαιο συμπέρασμα πάντως είναι ότι οφείλουμε να βιώνουμε όλα μας τα συναισθήματα, χωρίς να χρειάζεται να ακολουθούμε μία επιβεβλημένη – και μοδάτη στις μέρες μας- θετική ψυχολογία. Αυτό μας άλλωστε δεν μας δείχνει και η σχέση της Χαράς με την Ανησυχία; Σπεύσατε στους κινηματογράφους λοιπόν, αν δεν είστε στους 500.000 θεατές που μέχρι προχθές έτρεξαν για να τη δουν

«Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» βάζουν την ψυχική υγεία στο επίκεντρο του δημοσίου διαλόγου«Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» βάζουν την ψυχική υγεία στο επίκεντρο του δημοσίου διαλόγου

Ας αναλύσουμε εν τάχει την θετική ψυχολογία με τη χρήση παραδειγμάτων από τους influencers, bloggers και περίτρανους life coaches στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης…

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι η επιτηδευμένη ευτυχία έχει γίνει best selling προϊόν και ίσως συμβάλλει καταλυτικά στην διαιώνιση της “τοξικής” ψυχολογίας. Ωστόσο, είναι μάλλον πολύ συγκινητικό που η ψυχοθεραπεία, η ανοιχτή έκφραση των συναισθημάτων και η προστασία του εαυτού από αληθινά τοξικά περιβάλλοντα έπαψαν να αποτελούν ταμπού, με τη δημόσια σφαίρα να προωθεί αυτήν την αναδυόμενη “κουλτούρα” με τα καλά και τα άσχημα της.

Ευχαριστούμε την Κατερίνα Φλωρούς για τη συνεργασία και επιμέλεια

Advertisement
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος



Περισσότερα Εδω

Advertisement
BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
300x250 Safetis
Advertisement
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο