AUTO-MOTO
Συνεργασία Toyota – Mazda – Subaru για ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Οι Ιάπωνες δηλώνουν εδώ και καιρό πως η ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να είναι επιλογή και όχι μονόδρομος. Μάλιστα ο Akio Toyoda προέβλεψε πως τα EV θα αποτελέσουν τελικά το 30% του συνόλου των Ι.Χ. και όχι το 100% που θέλει η Ευρώπη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Από τα λόγια, στην πράξη
Η Toyota, η Mazda και η Subaru πραγματοποίησαν σήμερα στην Ιαπωνία κοινή διάσκεψη για να μιλήσουν για τους νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι τρεις τους συνεργάζονται για να επιταχύνουν την ανάπτυξη και να μειώσουν το κόστος.
Αντί να σχεδιάσουν έναν κοινό κινητήρα που θα χρησιμοποιείται και από τις τρεις εταιρείες, η τριάδα θα εργαστεί πάνω σε «χαρακτηριστικούς κινητήρες» που θα αντιπροσωπεύουν τις αντίστοιχες μάρκες τους. Συγκεκριμένα, η Toyota ετοιμάζει νέους τετρακύλινδρους με σειρά, η Mazda επιδιώκει περιστροφικούς κινητήρες και η Subaru στοχεύει να βελτιώσει τον μπόξερ. Τα νέα κινητήρια σύνολα θα είναι συμβατά με διάφορα καύσιμα ουδέτερου άνθρακα: υγρό υδρογόνο, βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Mazda
Μαζί με την ανακοίνωση, υπήρχαν και μερικά δείγματα μελλοντικών κινητήρων. Η Mazda έφερε κινητήρες μονού και διπλού ρότορα για εφαρμογές EV. Όπως είδαμε στο MX-30 και στο πρωτότυπο σπορ αυτοκίνητο Iconic SP, ο περιστροφικός κινητήρας χρησιμεύει ως γεννήτρια για την τροφοδοσία της μπαταρίας. Δεν έχει μηχανική σύνδεση με τους τροχούς.
Toyota
Η Toyota παρουσίασε ένα ζευγάρι τετρακύλινδρων εν σειρά κινητήρων που βρίσκονται σε εξέλιξη, μια μονάδα 1,5 λίτρων που παρουσίασε ξεχωριστά, καθώς και έναν μεγαλύτερο κινητήρα 2,0 λίτρων.
Subaru
Όσο για τη Subaru, παρουσίασε ένα υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς και το τοποθέτησε επίσης μέσα σε ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο. Συνδυάζει έναν κινητήρα μπόξερ 2,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 12,3 κιλοβάτ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου.
Συνεργάτες αλλά και.. αντίπαλοι
Η Toyota, η Mazda και η Subaru κατέστησαν απολύτως σαφές ότι θα παραμείνουν αντίπαλοι, παρά το γεγονός ότι ένωσαν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη πιο λιτών κινητήριων μονάδων. Επειδή αυτοί οι νέοι κινητήρες θα είναι μικρότεροι, η τριάδα λέει ότι τα μελλοντικά μοντέλα θα έχουν χαμηλότερο καπό, ώστε να βελτιωθεί περαιτέρω η αποδοτικότητα. Ταυτόχρονα, οι αλλαγές αυτές θα δώσουν στους σχεδιαστές μεγαλύτερη ελευθερία.
-
ΕΛΛΑΔΑ2 ώρες ago
Αλέξανδρος Γιωτόπουλος: Στο νοσοκομείο με πνευμονική εμβολή ο καταδικασμένος ως αρχηγός της 17 Νοέμβρη
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
Αυτές είναι οι χώρες που κινδυνεύουν περισσότερο από διαρρήξεις – Σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα!
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
Πειραιάς: Συνελήφθη 16χρονος που άρπαξε σταυρό και χρυσή αλυσίδα από τον λαιμό ηλικιωμένης
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ22 ώρες ago
Άλμα 50% στα έσοδα της Ρωσίας από πετρέλαιο και φυσικό αέριο
-
VIDEO22 ώρες ago
Οριστική η μετεγκατάσταση της 1ης ΤΑΞΑΣ από το Στεφανοβίκειο στη Λάρισα
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ13 ώρες ago
ΠΑΣΟΚ: Χωρίς να ξεδιπλώσουν πλήρως την ατζέντα τους οι έξι υποψήφιοι μίλησαν για την επόμενη μέρα
-
ΕΛΛΑΔΑ10 ώρες ago
Γλυφάδα: Σοκάρουν οι λεπτομέρειες του άγριου ξυλοδαρμού της 14χρονης από συνομήλικες – Ο εφιάλτης που βίωνε
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ3 ώρες ago
Μάντζος: Η Ελλάδα δεν μπορεί να μείνει παθητικός παρατηρητής της τουρκικής προκλητικότητας σε Αιγαίο και Κύπρο