Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΕΛΛΑΔΑ

Σχολεία: Πρώτη μέρα με το… κινητό στο χέρι – Το plan B, εάν οι μαθητές δεν συμμορφωθούν

Published

on

sxoleiokin 620x350.jpg

Πρεμιέρα έκανε ουσιαστικά σήμερα -δεύτερη ημέρα από την έναρξη των σχολείων και πρώτη μέρα μαθημάτων- το μέτρο της απαγόρευσης των κινητών στα σχολεία και οι περισσότεροι μαθητές πήγαν το πρωί με τα τηλέφωνα τους στο αθόρυβο και μέσα στην τσάντα. Πολλοί όμως ήταν εκείνοι που σε κάποια σχολεία μπήκαν… με το κινητό στο χέρι.

Η πρώτη ώρα, μάλιστα, σε αρκετές αίθουσες αναλώθηκε στην ενημέρωση των μαθητών για την απαγόρευση χρήσης, ακόμη και εμφάνισης των κινητών στους χώρους του σχολείου.

Αυστηρά τα μέτρα – «Κατάσχεση» ή ακόμη και αποβολή των μαθητών επιφέρει η παρουσία κινητών τηλεφώνων στα σχολεία

Τα κινητά θα πρέπει να μένουν απενεργοποιημένα μέσα στη σχολική τσάντα. Διαφορετικά οι μαθητές θα πρέπει είτε να τα αφήνουν στο σπίτι, είτε να τα παραδίδουν στον διευθυντή ή την διευθύντρια μέχρι το σχόλασμα.

Η εμφάνιση κινητού τηλεφώνου επιφέρει μία ημέρα αποβολή. Η βιντεοσκόπηση ή ηχογράφηση έως 5 ημέρες, ενώ η καταγραφή ευαίσθητων, προσωπικών δεδομένων μαθητών ή καθηγητών οδηγεί σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Η εναλλακτική

Πρόθεση της κυβέρνησης είναι το κινητό να μείνει εκτός σχολείου με τη συνεργασία γονέων, παιδιών και καθηγητών. Αν δεν υπάρξει αποτέλεσμα, το επόμενο μέτρο που εξετάζεται είναι η υποχρεωτική παράδοση των τηλεφώνων πριν το πρώτο κουδούνι, τα οποία θα φυλάσσονται σε χώρο εντός σχολείου μέχρι τη λήξη των μαθημάτων.

Advertisement

Καθηγητές και γονείς στην πλειοψηφία τους συμφωνούν με το μέτρο της απαγόρευσης καθώς θεωρούν πως η χρήση του εντός σχολείου αποπροσανατολίζει τους μαθητές και περιορίζει την κοινωνικοποίηση τους.



Περισσότερα Εδω

Advertisement
BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο