Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

O 2χρονος κινητήρας δεν πεθαίνει …ακόμη, η KTM συνεχίζει!

Published

on

uned.jpg

του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σειρά μοντέλων με 2χρονους κινητήρες συνεχίζεται για το 2026 από την KTM και φέρεται να βρίσκονται υπό ανάπτυξη από τώρα.
Αν είστε λάτρης του enduro και του μοτοκρός, το πιθανότερο είναι ότι έχετε διαβάσει κάποια άρθρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και που αναφέρουν ότι η KTM διακόπτει τη σειρά 2χρονων μοτοσυκλετών της από το 2026 και μετά. Με τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων κάθε χρόνο, αυτό σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη. Είναι όμως αλήθεια;
Ευτυχώς, μπορούμε όλοι να αναπνεύσουμε με ανακούφιση, καθώς φαίνεται ότι η KTM δεν έχει καμία πρόθεση να σταματήσει τα 2χρονα μοντέλα της, τουλάχιστον προς το παρόν, αλλά συνεχίζει να τα εξελίσσει ώστε να αναπνέουμε και σε ένα καθαρότερο περιβάλλον.


Σύμφωνα με τον Υπεύθυνο Μάρκετινγκ Προϊόντων Off-Road της KTM, Diete Engelbrecht σχετικά με αυτό το θέμα, έσπευσε να καθαρίσει το τοπίο.
«Η KTM θα συνεχίσει να παράγει 2χρονες μοτοσυκλέτες enduro! Μετά από τα fake news που έφτασαν στα αυτιά μας, θα έρθουμε με επίσημη δήλωση για να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση και για να καθησυχάσουμε τους θαυμαστές μας. Ναι, για τα μοντέλα 2026-2027 ήδη αναπτύσσουμε τους κινητήρες που πρέπει να περάσουν το πρότυπο Euro5+, αλλά δεν τίθεται θέμα διακοπής της παραγωγής».

Advertisement


Οι αγαπημένες μας πορτοκαλί 2χρονες μοτοσυκλέτες θα προσεγγίσουν το μέλλον σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση ότι οι 2χρονοι κινητήρες ρυπαίνουν και έτσι μπορούν πράγματι να λειτουργούν καθαρά και να συμμορφώνονται με τα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών ρύπων.
Τα εξελιγμένα συστήματα έγχυσης όπως ο ψεκασμός καυσίμου σε αντίθετη φορά της ροής αέρα για την καλύτερη ανάμιξή του στις πλαϊνές θύρες μεταφοράς αέρα από τον συμπιεσμένο αέρα του στροφαλοθάλαμου προς τον κύλινδρο, σημαίνουν ότι οι σημερινοί 2χρονοι κινητήρες είναι αρκετά καθαροί και αποτελεσματικοί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές enduro και εκτός δρόμου μοτοσυκλετών συνεχίζουν να προσφέρουν 2χρονα μοντέλα. Και έτσι, ενώ η ηλεκτροκίνηση όντως ανοίγει το δρόμο της στη σκηνή του μοτοκρός και του enduro, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχει ακόμα χώρος για τον παλιό καλό 2χρονο κινητήρα. Και ελπίζουμε, καθώς οι κατασκευαστές συνεχίζουν να υπερβαίνουν τα όρια του τι μπορεί να κάνει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, θα υπάρχουν για πολλά χρόνια ακόμη.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Dei
Advertisement LILA 300x250
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή