AUTO-MOTO
Νέα Lamborghini Temerario: Υβριδική, με 920 ίππους και… προσθιοκίνητη όταν κινείται με ρεύμα
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Lamborghini Huracán δεν υπάρχει πια, πράγμα που σημαίνει ότι ο υπέροχος ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας της είναι επίσης νεκρός. Αλλά οι οπαδοί των γρήγορων Lamborghini δεν χρειάζεται να ανησυχούν, υπάρχει ένα νέο σούπερ σπορ αυτοκίνητο από την εταιρία που υπόσχεται να είναι ακόμα πιο συναρπαστικό: Γνωρίστε την Lamborghini Temerario.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Lamborghini αποκαλεί την Temerario ως High-Performance Electrified Vehicle – ή HPEV – και διαθέτει ένα διπλά υπετροφοδοτούμενο 4λιτρο V8 plug-in υβριδικό σύστημα με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική ισχύς είναι 920 ίπποι και το σύνολο χρειάζεται μόλις 2,7 δευτερόλεπτα για να φτάσει 100χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα είναι 339χλμ./ώρα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Lamborghini κατασκεύασε αυτόν τον νέο κινητήρα V-8 από την αρχή. Έχει διαμόρφωση «Hot V» 90 μοιρών και στροφαλοφόρο άξονα επίπεδου επιπέδου, με δύο υπερσυμπιεστές που λειτουργούν με μέγιστη πίεση 36 psi. Οι κυλινδροκεφαλές από χυτό κράμα αλουμινίου και οι συνδετήριες ράβδοι από τιτάνιο συμβάλλουν στη μείωση του βάρους, ενώ οι δακτυλοφόροι με επικάλυψη Diamond-Like Carbon (DLC) στο σύστημα βαλβίδων εξασφαλίζουν ότι ο κινητήρας μπορεί να περιστρέφεται μέχρι τις 10.000 στροφές ανά λεπτό.
Ο ένας ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται ανάμεσα στον V8 και το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, αποδίδει 150 ίππους, ενώ οι άλλοι δύο κινητήρες, που βρίσκονται στον μπροστινό άξονα, κινούν τους μπροστινούς τροχούς και αποδίδουν 82 ίππους ο καθένας. Ναι, αυτή η νέα Lambo είναι τετρακίνητη, περιστασιακά προσθιοκίνητη, αλλά υπάρχει και λειτουργία «Drift Mode» που αναπτύσσει τη ροπή στους πίσω τροχούς σε τρία διαφορετικά επίπεδα ισχύος.
Το πακέτο μπαταριών έχει χωρητικότητα 3,8KWh και μπορεί να φορτίσει σε απλή πρίζα σε 30 λεπτά ή μέσω της αναγεννητικής πέδησης ή απευθείας από τον V8 σε μόλις 6 λεπτά.
Το πλαίσιο είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Αυτό αποφέρει 50% μείωση στη χρήση υλικών, 80% λιγότερες θερμοσυγκολλημένες ενώσεις και 20% αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας. Βοηθά επίσης να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Στο εσωτερικό, μία κάθετη οθόνη αφής 8,4 ιντσών κοσμεί το κέντρο του ταμπλό, ενώ ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και ο συνοδηγός έχει μια ελαφρώς μικρότερη οθόνη αφής 9,1 ιντσών.
Ένα πράγμα που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι το κόστος της Lamborghini Temerario.
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
Καιρός: Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο – Έρχονται ισχυροί άνεμοι, καταιγίδες, βουτιά της θερμοκρασίας
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Ίμβρος και Τένεδος, νόστος και προοπτική: Μήνυμα ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
ΟΑΣΑ: Επανασχεδιάζονται οι δημόσιες συγκοινωνίες – Συνδρομή των πολιτών μέσω ερωτηματολογίων
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ώρες ago
Πρόβλημα στην αγορά καυσίμων | in.gr
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ23 ώρες ago
Η εμμονή του Ντράγκι με την «ανταγωνιστικότητα» δεν θα βγει σε καλό των Ευρωπαίων – Τι λένει ειδικοί
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ21 ώρες ago
Boeing: Πάει για 3η εβδομάδα η απεργία των εργαζομένων – Τι ζητούν
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες ago
Φωτιά στο Ξυλόκαστρο – Επιχειρούν 7 αεροσκάφη και 3 ελικόπτερα
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ1 ώρα ago
Ελαιόλαδο: Τι κοινό έχει με την πορτοκαλάδα; – Τα ρεκόρ νοθείας και η έκρηξη στις τιμές