AUTO-MOTO
Καταρρέουν οι πωλήσεις της Maserati και ο CEO της Stellantis λέει πως ξέρει τον λόγο
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Όταν η μητρική εταιρεία Stellantis δημοσίευσε την εξαμηνιαία έκθεσή της, οι αριθμοί δεν ήταν καλοί για τη Maserati. Οι παραδόσεις σε πελάτες μειώθηκαν από 15.300 σε μόλις 6.500 αυτοκίνητα μέχρι τον Ιούνιο του 2024. Τι συνέβη;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Λοιπόν, σύμφωνα με τον Carlos Tavares, η ανησυχητική πτώση των πωλήσεων προκλήθηκε από αναποτελεσματικό μάρκετινγκ και όχι από προβλήματα με τα προϊόντα ή τη στρατηγική τιμολόγησης.
«Με τη Maserati, έχουμε τα σωστά αυτοκίνητα και τις σωστές τεχνολογίες. Μπορούμε να προσφέρουμε θερμικά ή 100% ηλεκτρικά πολυτελή σπορ αυτοκίνητα. Αν οι πωλήσεις είναι υποτονικές αυτή τη στιγμή, είναι θέμα μάρκετινγκ. Έχουμε επίσης βελτιωθεί πολύ στο μέτωπο της ποιότητας, αλλά τώρα πρέπει να δουλέψουμε στο μάρκετινγκ. Μας λείπουν οι προοπτικές και τα leads, πρέπει να προσεγγίσουμε τους δυνητικούς πελάτες και να δώσουμε το σωστό μήνυμα για τη σωστή τοποθέτηση».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αλλά δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Κάρλος Ταβάρες υπαινίχθηκε ένα ζοφερό μέλλον για την ιστορική ιταλική μάρκα: «Αν δεν βγάλουν χρήματα, θα τα κλείσουμε. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε μάρκες που δεν βγάζουν χρήματα». Είναι τόσο απλό». Εντάξει, δεν αναφερόταν ρητά στη Maserati, καθώς μιλούσε για όλες τις μάρκες που βρίσκονται κάτω από τη γιγαντιαία εταιρική ομπρέλα.
Η Stellantis εξέδωσε αργότερα ένα δελτίο Τύπου που αναφέρει ότι και οι 14 εταιρείες παραμένουν εκεί που είναι, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση που ανέλαβε το 2021 να επενδύσει σε όλες τις μάρκες για 10 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι προβληματικές μάρκες, όπως η Lancia και η DS Automobiles, έχουν ακόμα περιθώριο μέχρι περίπου το τέλος της δεκαετίας για να αλλάξουν τα πράγματα.
Η Maserati ελπίζει να βελτιώσει τις πωλήσεις της συνεχίζοντας μια πολυετή διαδικασία ανανέωσης και επέκτασης της γκάμας της. Μετά το λανσάρισμα της πλήρως ηλεκτρικής GranCabrio Folgore νωρίτερα φέτος, το επόμενο βήμα είναι η παρουσίαση μιας MC20 Folgore το 2025. Ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV θα φτάσει το 2027, ενώ ένα σεντάν Quattroporte με μηδενικές εκπομπές ρύπων προορίζεται για ντεμπούτο το 2028.
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ16 ώρες ago
Σοκ στην Σκιαθο – Έφυγε η Αναστασία Τζιαφα
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Ιορδάνης Χασαπόπουλος: Με παγκρεατίτιδα στο νοσοκομείο
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Πάτρα: Πρώτη αποβολή για χρήση κινητού – Καταχρηστική η συμπεριφορά της διευθύντριας, λένε οι γονείς
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Αιγάλεω: Μοτοσικλετιστής παρέσυρε και εγκατέλειψε 6χρονο – Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
-
ΕΛΛΑΔΑ19 ώρες ago
Καιρός: Άνοιξαν οι ουρανοί στην Αθήνα – Οι περιοχές που θα χτυπηθούν πιο σοβαρά
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ18 ώρες ago
JP Morgan: Ο Τζέιμι Ντίμον «ανησυχεί» και παρεμβαίνει για επιτόκια και ύφεση στις ΗΠΑ – Ο λόγος
-
VIDEO18 ώρες ago
Σε επιφυλακή η Περιφέρεια για την κακοκαιρία. Επιδείνωση του καιρού και ενδεχόμενο χαλαζοπτώσεων
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Φαράγγι Σαμαριάς: Βίντεο-ντοκουμέντα από τον θανάσιμο τραυματισμό 35χρονης τουρίστριας – Αυτοψία Λέκκα