ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Η νέα οπτική ταυτότητα του 47ου Φεστιβάλ Δράμας
![Screenshot 4.png](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_4.png)
Πιστό στην αρχή του να αναδεικνύει νέα ταλέντα, το DISFF καλωσορίζει στην ομάδα του το Δραμινό γραφίστα Κωνσταντίνο Παυλίδη ο οποίος φιλοτέχνησε τη φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Φεστιβάλ Δράμας.
Παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Δημήτρη Παπάζογλου / Designer, DpS Athens και DISFF Head of Branding, ο οποίος έδωσε στο Φεστιβάλ το νέο του «πρόσωπο» συμβαδίζοντας με την οπτική γλώσσα ενός νέου ψηφιακού κόσμου που συνέχεια αλλάζει, ο Κωνσταντίνος Παυλίδης παρουσιάζει σήμερα μια σειρά από παραλλαγές της φετινής αφίσας του DISFF την οποία εμπνεύστηκε από τα κινηματογραφικά καρέ.
![Η νέα οπτική ταυτότητα του 47ου Φεστιβάλ Δράμας](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_4.png)
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Δράμας Γιάννης Σακαρίδης υποδέχεται με μεγάλη χαρά ένα νέο δημιουργό που συνδυάζει την φρεσκάδα στη ματιά με μία μοναδική αισθητική άποψη, λιτή και ουσιώδη.
Όπως σημειώνει ο graphic designer:
«H φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (DISFF) αντλεί έμπνευση από τα κινηματογραφικά καρέ. Χρησιμοποιώντας σκηνές από δύο ταινίες σπουδαίων Ελλήνων σκηνοθετών στους οποίους θα υπάρχει ειδικό αφιέρωμα (Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις της Φρίντα Λιάππα και Μια θέση στον ήλιο του Κωνσταντίνου Γιάνναρη), δημιουργείται μια οπτική γλώσσα που αποτελεί φόρο τιμής στο έργο τους.
Με οδηγό το λογότυπο του φεστιβάλ, οι φωτογραφίες στις αφίσες δημιουργούνται από μικρά τετράγωνα, ενσωματώνοντας με αυτό τον τρόπο την κεντρική αισθητική του λογοτύπου στην όλη ταυτότητα. Η επιλογή διαφόρων σχημάτων στο φόντο των αφισών, συμβολίζει τα καρέ, την εξέλιξη καθώς και τους διάφορους τρόπους ερμηνείας των ταινιών από το κοινό, αναδεικνύοντας έτσι τη δυναμική φύση του κινηματογράφου.
Στις ψηφιακές εφαρμογές (website, social media) οι εικόνες περνούν μέσα από τα γεωμετρικά σχήματα, δημιουργώντας ένα μοναδικό εφέ που ενισχύει την αίσθηση της κίνησης και της διαδοχικότητας των καρέ. Η τυπογραφία είναι λιτή και δυναμική, προσφέροντας τα απαραίτητα στοιχεία χωρίς να αποσπά την προσοχή από το κεντρικό οπτικό μήνυμα. Τα κείμενα είναι τοποθετημένα με ακρίβεια και ισορροπία, προσδίδοντας σαφήνεια και αμεσότητα στο μήνυμα».
Ο Κωνσταντίνος Παυλίδης είναι graphic designer από την Δράμα, με εξειδίκευση στα συστήματα οπτικής επικοινωνίας (visual systems), εταιρικής ταυτότητας και σχεδιασμό συσκευασίας. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην οπτική επικοινωνία (BA) το 2014 στον ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης. Από τότε έχει συνεργαστεί με πολλά καταξιωμένα γραφεία σε Ελλάδα και εξωτερικό και πολλά έργα του έχουν βραβευθεί και δημοσιευθεί σε καταλόγους καθώς και διαδικτυακά.
Περισσότερα για την δουλειά του μπορείτε να βρείτε εδώ: www.konstantinospavlidis.gr
Περισσότερες πληροφορίες: [email protected] (Γραμματεία Φεστιβάλ Δράμας)
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
![astratv](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2023/11/mainlogo.png)
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ24 ώρες ago
#M2024: Πόσες «Ιστορίες Καλοσύνης» μοιράζεται ο Γιώργος Μαυροψαρίδης με τον Γιώργο Λάνθιμο; (Αποκλειστική συνέντευξη)
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Σε επιφυλακή η περιφέρεια Θεσσαλίας εν όψει της κακοκαιρίας
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Εξετάζουν το παρελθόν του 54χρονου θύματος: Η μαφία της Μυκόνου, ο ξυλοδαρμός και το θωρακισμένο όχημα
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ14 ώρες ago
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης αναγορεύτηκε επίτιμος διδάκτωρ της φημισμένης Ναυτικής Ακαδημίας της Μασαχουσέτης
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ24 ώρες ago
Κώστας Τσιάρας: Στο επίκεντρο η παραγωγή ποιοτικών προϊόντων – Οι στόχοι του ΥπΑΑΤ
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Ημαθία: Νεκρός ηλικιωμένος έπειτα από παράσυρση φορτηγού στην Αλεξάνδρεια
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Εξαντλημένοι πυροσβέστες ξαπλώνουν στο χώμα για να ξεκουραστούν
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες ago
Λειψυδρία: Η Αττική και τα νησιά κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς νερό