AUTO-MOTO
Η αξία του brand Hyundai αυξάνεται κατά 18% στα «Best Global Brands 2023» της Interbrand
![231122 Hyundai Infographic Interbrand 2022 1080x1350 vers3 page 0001.jpg](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2023/12/231122_Hyundai_Infographic_Interbrand_2022_1080x1350_vers3_page-0001.jpg)
Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη. Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai Motor.
Το 2014, η αξία του brand Hyundai ανήλθε στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και για τα πρώτα έξι χρόνια, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, μετά την τοποθέτηση του κ. Euisun Chung ως Executive Chair του Ομίλου Hyundai Motor, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μόλις τρία χρόνια. Από την είσοδό της το 2005 στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand με αποτίμηση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι αριθμοί έχουν πολλαπλασιαστεί σχεδόν έξι φορές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η επιταχυνόμενη επιτυχία της Hyundai Motor τον τελευταίο καιρό μπορεί να αποδοθεί, εν μέρει, στην ηγεσία της ανώτατης διοίκησης υπό την εποπτεία του Executive Chair κ. Chung. Διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της στρατηγικής κατεύθυνσης της εταιρείας ως «Παρόχου Λύσεων Έξυπνης Κινητικότητας» σε ευθυγράμμιση με το όραμά της «Πρόοδος για τον Άνθρωπο». Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτόν τον μετασχηματισμό είναι η προοδευτική προσέγγιση της εταιρείας στην καινοτομία, την τεχνολογία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.
«Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται μετασχηματισμό, η Hyundai Motor διερευνά μελλοντικές λύσεις κινητικότητας για να ανταποκριθεί στις ταχέως μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών», δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Senior Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. «Δεσμευόμαστε για ένα καλύτερο μέλλον για όλη την ανθρωπότητα».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Interbrand απέδωσε τη θετική της αξιολόγηση για τη Hyundai Motor στην ευέλικτη ανταπόκριση της εταιρείας στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, στην ηγετική της θέση στη μελλοντική κινητικότητα και στις ειλικρινείς δραστηριότητες γύρω από το όραμα της μάρκας «Πρόοδος για τον Άνθρωπο».
«Η Hyundai Motor Company κάνει μεγάλα βήματα προόδου στην προώθηση του οράματός της “Πρόοδος για τον Άνθρωπο” μέσω της μάρκας IONIQ» δήλωσε o εκπρόσωπος της Interbrand. «Η Hyundai συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την αυθεντική της επικοινωνία σχετικά με τις βασικές ανθρώπινες αξίες, όπως η βιωσιμότητα. Ανυπομονούμε για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στην εξελισσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία».
Μια επιταχυνόμενη στρατηγική ηλεκτροκίνησης και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας
Η Hyundai Motor οδεύει με ευελιξία στην επανάσταση της ηλεκτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, βασισμένη στη δέσμευσή της στην κληρονομιάς της προκειμένου να συναντήσει το «μέλλον από την αρχή της». Η αφοσίωση της μάρκας στην καινοτομία αποδεικνύεται από τα δύο πρώτα ρετρό φουτουριστικά EVs, IONIQ 5 και IONIQ 6 — τριπλούς νικητές των World Car Awards το 2022 και το 2023 αντίστοιχα.
Η Hyundai Motor στοχεύει να διατηρήσει αυτή τη δυναμική, ανταποκρινόμενη στις προσδοκίες της αγοράς με την κυκλοφορία ενός μεγάλου κορυφαίου ηλεκτρικού SUV το 2024. Η εταιρεία διερευνά επίσης τις δυνατότητες των οχημάτων υψηλών επιδόσεων υδρογόνου μέσω του N Vision 74, εμπνευσμένο από τη σχεδίαση και το πνεύμα του Pony Coupe .
Από το 2020 που δήλωσε την ιδιότητά της ως «Πάροχος Έξυπνων Λύσεων Κινητικότητας», η Hyundai Motor έχει πραγματοποιήσει διάφορες τεχνολογικές καινοτομίες μέσω στρατηγικών συνεργασιών. Η δέσμευση της εταιρείας για μελλοντική κινητικότητα αποδεικνύεται από τα σχέδια της για την έναρξη μιας υπηρεσίας Robotaxi IONIQ 5 στις Η.Π.Α.
Αναδεικνύοντας την αφοσίωσή της σε φιλικές προς τον άνθρωπο ρομποτικές λύσεις, η Hyundai Motor προωθεί ενεργά μια αξιακή αλυσίδα μέσω συνεργασιών με την Robotics Lab, την Boston Dynamics και το ΑI Institute του Cambridge της Μασαχουσέτης. Η εταιρεία αξιοποιεί επίσης τις δυνατότητες των θυγατρικών εταιριών του Ομίλου Hyundai Motor για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αξιακής αλυσίδας υδρογόνου.
Η δύναμη της μάρκας και οι πωλήσεις της Hyundai Motor έχουν αυξηθεί σημαντικά στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Η Ινδία σημείωσε επίσης μια αξιοσημείωτη άνοδο στην αξία του brand, που αποδίδεται στο σχεδιασμό και τις καινοτομίες της. Αυτή η ανάπτυξη συνέβαλε στην κατάταξή της στην τρίτη θέση σε πωλήσεις παγκοσμίως με σημαντικά κέρδη και έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 21,2% των ετήσιων εσόδων, 47% των ετήσιων λειτουργικών κερδών και των καθαρών κερδών από έτος σε έτος πάνω από 40% το 2022.
![astratv](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2023/11/mainlogo.png)
![BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2024/07/BANNER_ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ-ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ-ΕΚΘΕΣΗ_ver1-01.jpg)
-
VIDEO13 ώρες ago
Συνέδριο για την επόμενη ημέρα στο λιμάνι του Βόλου στο ξενοδοχείο Ξενία
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ24 ώρες ago
Ανδρουλάκης: Η νίκη των Εργατικών βάζει τέλος στην καταστροφική συντηρητική διακυβέρνηση
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ15 ώρες ago
MyCoast: Δέκα παραλίες με εκατοντάδες καταγγελίες – Αυθαιρεσίες, καταπατήσεις και «αλληλοκαρφώματα»
-
VIDEO15 ώρες ago
Στη φυλακή ο πυροσβέστης που έβαλε 10 φωτιές στη Λάρισα
-
VIDEO15 ώρες ago
«Έβρεξε» μάρμαρα στη Δημητριάδος. Αποκολλήθηκαν από πολυκατοικία-Ευτυχώς δεν υπήρξε τραυματισμός
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ώρες ago
ΣΥΡΙΖΑ: Τι λέει το κείμενο για εσωκομματικό δημοψήφισμα, πώς θα αντιδράσει ο Κασσελάκης
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Διπλός σεισμός ταρακούνησε την Κρήτη
-
ΑΘΛΗΤΙΚΑ14 ώρες ago
Οι σημαντικότερες στιγμές του Ισπανία-Γερμανία 2-1