Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

Η αμαξάρα των 1.100 ίππων που κινείται με καύσιμα φτιαγμένα από πλαστικά σκουπίδια

Published

on

Bertone1.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Bertone παρουσίασε το εντυπωσιακό νέο της supercar με την ονομασία GB110. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μέσω μιας σειράς λεπτομερών renderings στα τέλη του 2022, αλλά τώρα είναι η πρώτη φορά που παρουσιάστηκε επίσημα, συνοδευόμενο από όλες, τις εντυπωσιακές, λεπτομέρειες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αμάξωμα του GB110 δεν μοιάζει με τίποτα άλλο στην αγορά, με το εμπρόσθιο μέρος του να  είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, καθώς υπάρχει ένα ζευγάρι στενών προβολέων και ένα λεπτό κομμάτι αμαξώματος που εκτείνεται μεταξύ αυτών, όντας υπερυψωμένο πάνω από το καπό.

Advertisement

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Bertone έχει προηγουμένως αναγνωρίσει ότι το GB110 βασίζεται στο πλαίσιο ενός υπάρχοντος αυτοκινήτου, αλλά δεν έχει διευκρινίσει ποιο είναι αυτό το αυτοκίνητο, αν και υπάρχουν εικασίες ότι βασίζεται στη Lamborghini Huracan. Αυτό υποστηρίζεται από το γεγονός ότι τροφοδοτείται από έναν V10 των 5,2 λίτρων που συμπληρώνεται από ένα ζεύγος turbo, με αποτέλεσμα την απόδοση των 1.100 ίππων και τη ροπή των 1.100 Nm.

Είναι ενδιαφέρον ότι η Bertone ισχυρίζεται ότι το GB110 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που θα τροφοδοτείται με καύσιμα από πλαστικά απόβλητα. Σε συνεργασία με την Select Fuel, η εταιρεία έχει αναπτύξει πατενταρισμένη τεχνολογία για τη μετατροπή πολυκαρβονικών υλικών σε ανανεώσιμα καύσιμα.

Ο σχεδιαστικός οίκος ισχυρίζεται ότι το GB110 μπορεί να επιταχύνει από τα 0 έως τα 100χλμ./ώρα σε 2,79 δευτερόλεπτα, από τα 0 έως τα 200χλμ./ώρα σε 6,79 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 300χλμ,/ώρα σε μόλις 14 δευτερόλεπτα από στάση, με τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 380χλμ./ώρα. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και στους τέσσερις τροχούς.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου συμπληρώνει την επιθετική σχεδίαση του εξωτερικού με μια μινιμαλιστική αισθητική. Διαθέτει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, ένα flat bottomed τιμόνι και μια μεγάλη κεντρική “σπονδυλική στήλη” που χωρίζει τον οδηγό και τον συνοδηγό με παρόμοιο τρόπο με την καμπίνα της C8 Corvette. Μια μικρή οθόνη infotainment έχει ενσωματωθεί, μαζί με μια σειρά από κουμπιά σε κάθε πλευρά του τιμονιού.

Advertisement

Μόλις 33 μονάδες κατευθύνονται προς τη γραμμή παραγωγής, ενώ οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Dei
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή