ΚΟΣΜΟΣ
Google: Οι αλλαγές που έρχονται στις αναρτήσεις πολιτικού περιεχομένου
![2024 02 16T000121Z 423707472 RC2B36A03LWC RTRMADP 5 GOOGLE EUROPE 620x350.jpg](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-02-16T000121Z_423707472_RC2B36A03LWC_RTRMADP_5_GOOGLE-EUROPE-620x350.jpg)
Η Google ανακοίνωσε ότι θα καταστήσει υποχρεωτικό για τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν προεκλογικές διαφημίσεις που χρησιμοποιούν ψηφιακά τροποποιημένο περιεχόμενο για να απεικονίζουν πραγματικά ή ρεαλιστικά πρόσωπα ή γεγονότα. Η κίνηση αυτή είναι ουσιαστικά το τελευταίο βήμα της αμερικανικής εταιρείας για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης σε περιόδους εκλογικών αναμετρήσεων.
Η ενημέρωση των απαιτήσεων γνωστοποίησης σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας για το πολιτικό περιεχόμενο απαιτεί από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επιλέξουν ένα πλαίσιο ελέγχου στην ενότητα «τροποποιημένο ή συνθετικό περιεχόμενο» των ρυθμίσεων της καμπάνιας τους.
Η ταχεία ανάπτυξη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, η οποία μπορεί να δημιουργήσει κείμενο, εικόνες και βίντεο σε δευτερόλεπτα, ανταποκρινόμενη σε προτροπές του χρήστη, έχει εγείρει ανησυχίες για την πιθανή κακή χρήση της.
Η άνοδος των deepfakes, του πειστικά παραποιημένου περιεχομένου για να παραποιηθεί κάποιος, έχουν θολώσει ακόμη περισσότερο τα όρια μεταξύ του αληθινού και του ψεύτικου.
Η Google είπε ότι θα δημιουργήσει μια κοινοποίηση της νέας πολιτικής εντός διαφημίσεων για ροές και shorts σε κινητά τηλέφωνα και σε ροές σε υπολογιστές και τηλεόραση. Για άλλες μορφές, οι διαφημιστές θα πρέπει να παρέχουν μια διακριτή «εξέχουσα δημοσιοποίηση» στους χρήστες.
Η «αποδεκτή γλώσσα δημοσιοποίησης» θα ποικίλλει ανάλογα με το πλαίσιο της διαφήμισης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Google.
Τον Απρίλιο, κατά τη διάρκεια των γενικών εκλογών στην Ινδία, ψεύτικα βίντεο δύο ηθοποιών του Bollywood που εθεάθησαν να ασκούν κριτική στον πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι είχαν γίνει viral στο διαδίκτυο, αναφέρει το Reuters. Και τα δύο βίντεο που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη ζητούσαν από τους ανθρώπους να ψηφίσουν για το αντιπολιτευόμενο κόμμα του Κογκρέσου.
Παράλληλα, η OpenAI υπό τον Σαμ Άλτμαν ανακοίνωσε τον Μάιο ότι διέκοψε πέντε μυστικές επιχειρήσεις επιρροής που προσπαθούσαν να χρησιμοποιήσουν μοντέλα AI για «παραπλανητική δραστηριότητα» στο διαδίκτυο, σε μια «προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης ή επηρεασμού των πολιτικών αποτελεσμάτων».
Η Meta Platforms από την πλευρά της είχε ανακοινώσει πέρυσι ότι θα έκανε τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν η τεχνητή νοημοσύνη ή άλλα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιούνται για την τροποποίηση ή τη δημιουργία πολιτικών, κοινωνικών ή εκλογικών διαφημίσεων στο Facebook και στο Instagram.
Πηγή: ΟΤ
![astratv](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2023/11/mainlogo.png)
-
LIFESTYLE23 ώρες ago
Ελπίδα: «Έχασα τον άντρα μου, έπαθα έμφραγμα και μετά η απώλεια του εγγονού μου»
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Τέσσερις προσαγωγές για τη φωτιά στα Γλυκά Νερά
-
ΕΛΛΑΔΑ21 ώρες ago
Φωτιά στην Κω: Πυροσβέστες δέχονται τα χειροκροτήματα των κατοίκων – «Για όσο χρειαστεί…»
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ23 ώρες ago
Μητσοτάκης: Θέλουμε να «σπρώξουμε» τους πολίτες προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ17 ώρες ago
Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου «Θόδωρος Αγγελόπουλος»
-
ΕΛΛΑΔΑ13 ώρες ago
Ρήγμα έντεκα χιλιομέτρων περνάει μέσα από τη Λάρισα – «Μπορεί να δώσει σεισμό πάνω από 6 Ρίχτερ»
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Φωτιά τώρα στα Γλυκά Νερά – Σηκώθηκαν τα εναέρια μέσα
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Εντοπίστηκαν παράνομοι χώροι σκραπ στο κέντρο της Αθήνας – 20 συλλήψεις