Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΕΛΛΑΔΑ

Γλυπτά του Παρθενώνα: Το αιχμηρό σκίτσο του Αρκά

Published

on

Capture 3 2.jpg

Ξανά στην επικαιρότητα βρίσκεται το ζήτημα με τα Γλυπτά του Παρθενώνα, μετά την απρέπεια του Ρίσι Σούνακ να ακυρώσει την συνάντηση του με τον Έλληνα ομόλογο του, Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο Αρκάς αφιέρωσε το σημεριό του σκίτσο στα Γλυπτά του Παρθενώνα, δημιουργώντας μία κεφαλή αλόγου από την συλλογή των αρχαιοτήτων που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο. Γράφει δε «Δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Ανήκουν όμως στον Παρθενώνα που επίσης δεν είναι ιδιοκτησία κανενός»

Όπως ήταν φυσικό το σκίτσο διακινήθηκε πολύ γρήγορα στο διαδίκτυο, με τους χρήστες των social media να σχολιάζουν τις εξελίξεις γύρω από το ζήτημα που προέκυψε που μονοπωλεί, τόσο σε ελληνικά, όσο και σε διεθνή ΜΜΕ.

Δείτε το σκίτσο του Αρκά

Ο Αρκάς σχολιάζει με τον δικό του τρόπο τις τελευταίες εξελίξεις

Advertisement

Λίγα λόγια για τον σκιτσογράφο

Ο Αρκάς είναι Έλληνας σκιτσογράφος και συγγραφέας. Ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’80 δημοσιεύοντας τη σειρά Ο Κόκκορας στο περιοδικό Βαβέλ και στη συνέχεια στο Παρά Πέντε και στο Μικρό Παρά Πέντε.

Το έργο του αποτελείται κυρίως από σειρές με συγκεκριμένο θέμα – πρωταγωνιστές που δημοσιεύονται σε περιοδικά και εφημερίδες και συγκεντρώνονται στη συνέχεια σε άλμπουμ. Από τα έργα του ο Ισοβίτης έχει γίνει σειρά με μαριονέτες για την ελληνική τηλεόραση από τον Μάνθο Σαντοριναίο.

Δουλειές του έχουν μεταφραστεί σε άλλες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά, πορτογαλικά, πολωνικά, ρουμανικά, σέρβικα και βουλγάρικα), ενώ έχει γράψει και θεατρικά έργα.  Το πραγματικό ονοματεπώνυμο του εν λόγω συγγραφέα είναι άγνωστο, καθώς ο ίδιος δεν το έχει αποκαλύψει.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο