Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γλίτωσε το «εγκεφαλικό» η Disney και εμείς –μικροί και μεγάλοι- ανακαλύψαμε τι μυαλά «κουβαλάμε»

Published

on

InsideOut2 CharacterPoster Anxiety 717x1024.jpg

Οι φωνούλες μέσα στο κεφάλι της Ράιλι ξέρουν απ’ έξω κι ανακατωτά τις σκέψεις που κουβαλά στο μυαλό της —φέτος, όμως, το καλοκαίρι, τα πάντα αλλάζουν όταν το σίκουελ από «Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» μας συστήνει ένα κυρίαρχο νέο συναίσθημα που συναντάμε στην εφηβεία: την Ανησυχία.

Γλίτωσε το «εγκεφαλικό» η Disney και εμείς –μικροί και μεγάλοι- ανακαλύψαμε τι μυαλά «κουβαλάμε»

Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη Kelsey Mann, ο νέος χαρακτήρας θα φέρει τα πάνω κάτω στα «κεντρικά» (δηλαδή το νου της μικρής μας ηρωίδας). «Η Ανησυχία, με τη φωνή της Maya Hawke στο πρωτότυπο, μπορεί να είναι νέα προσθήκη στην ομάδα, αλλά εκείνη δεν είναι από αυτούς που κάθονται στον πάγκο» σχολιάζει ο Mann· «πράγμα που είναι απολύτως λογικό, αν σκεφτείς τι συμβαίνει στα μυαλά που όλοι μας κουβαλάμε».

Η νέα ταινία κινουμένων σχεδίων των studios της Disney και της Pixar «Τα Μυαλά Που Κουβαλάς 2» επιστρέφει αναπροσδιορίζοντας τις αλλαγές της ηρωίδας που μόλις μπήκε στην εφηβεία την στιγμή που οι αγαπημένοι μας χαρακτήες έχουν υποστεί σαρωτικές ανακατατάξεις ώστε να δημιουργηθεί χώρος για κάτι εντελώς απρόσμενο:  νέα Συναισθήματα! Η Χαρά, η Λύπη, ο Θυμός, ο Φόβος και η Αηδία, που τόσο καιρό αναλαμβάνουν δράση με μεγάλη επιτυχία τα κεντρικά, νιώθουν άβολα όταν εμφανίζεται η Ανησυχία! Και, όπως φαίνεται, δεν έρχεται μονάχη.

Το 2023 αποτέλεσε μία απογοητευτική χρονιά για την Disney, με τέσσερις από τις πολυαναμενόμενες ταινίες της να αποτυγχάνουν εμπορικά. Ανάμεσα σε αυτές, το «The Marvels» που δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των παραγωγών, σημειώνοντας ζημιά ύψους 237 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με τον αναμενόμενο προϋπολογισμό, όπως αναφέρεται σε κείμενο στο IMDb.

Το σίκουελ ήταν σανίδα σωτηρίας για την Disney, καταρρίπτοντας ρεκόρ εισιτηρίων μόλις σε δύο εβδομάδες προβολής. Η συμπαραγωγή Pixar και Disney κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές της Gen-Z, ακολουθώντας τη στρατηγική κυκλοφορίας του saga αρκετά χρόνια αργότερα, επιτρέποντας στα παιδιά της πρώτης ταινίας να δουν τη συνέχεια ως ενήλικες, αλλά και των νεότερων να δουν πρώτα το δεύτερο μέρος και στη συνέχεια να ανατρέξουν στην παλιότερη ταινία. Τελικά, η πρεμιέρα της ταινίας κατά την καλοκαιρινή σεζόν, περίοδος χαμηλής κυκλοφορίας νέων ταινιών, ευνόησε τα υψηλά νούμερα εισιτηρίων (The Wrap).

Σύμφωνα με το ScreenRant, η ταινία ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα, σε αντίθεση με το πρίκουελ  που άγγιξε το ποσό των 857,611,174 δολαρίων. Στις ελληνικές αίθουσες, η ταινία κινουμένων σχεδίων έκοψε στο άνοιγμά της 98.084 εισιτήρια και συνεχίζει να προσελκύει πολλούς θεατές τις επόμενες εβδομάδες ξεπερνώντας πια τα 400.000 εισιτήρια .

Advertisement

Στην συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε στους διεθνείς ψηφοφόρους των χρυσών σφαιρών, μίλησαν αναλυτικά για το σίκουελ ο σκηνοθέτης της ταινίας, Κέλσι Μαν, και ο παραγωγός, Μαρκ Νίλσεν. Ο σκηνοθέτης και επικεφαλής ανέφερε μεταξύ άλλων ότι το νέο αίσθημα της Ανησυχίας – Άγχους ήταν εκείνο που τον απασχόλησε πιο έντονα, αφού και ως πατέρας παρατηρούσε τις μεγαλειώδεις αλλαγές που φέρει στους/στις έφηβους/ες, ειδικά στην περίοδο της πανδημίας. Επισήμανε ακόμα ότι ο στόχος του για την ταινία ήταν η εξελικτική και δημιουργική συνέχεια του πρίκουελ, επιδιώκοντας τη συνεργασία όλης της ομάδας για να επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα που ταυτόχρονα θα είναι διασκεδαστικό (fun) αλλά θα προκαλεί και εσωτερική σκέψη.

Γλίτωσε το «εγκεφαλικό» η Disney και εμείς –μικροί και μεγάλοι- ανακαλύψαμε τι μυαλά «κουβαλάμε»Γλίτωσε το «εγκεφαλικό» η Disney και εμείς –μικροί και μεγάλοι- ανακαλύψαμε τι μυαλά «κουβαλάμε»

Ο Μαρκ Νίλσεν, παραγωγός, τόνισε την -οριακά- αναγκαιότητα κινηματογράφησης σε φορμάτ διαστάσεων 2:39, καθώς θα έπρεπε να «χωρέσουν» όλα τα συναισθήματα που συμβιώνουν εντός της Ράιλι στην κινηματογραφική οθόνη. Μίλησε για την επιθυμία προβολής της διαφορετικότητας μέσω του storyline αλλά και της επιλογής του καστ και συμφώνησε με τον Μαν ότι η ταινία απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους και γονείς, αφού διαπραγματεύεται το διαρκώς επίκαιρο ζήτημα της σύγκρισης του εαυτού μας με τους άλλους.

Μία ταινία που άγγιξε παιδικές ψυχές έρχεται με μία δυναμική συνέχεια μερικά χρόνια αργότερα για να απαντήσει σε εφηβικά ερωτήματα που βασανίζουν ένα πλέον ενήλικο και πιο ώριμο κοινό, κερδίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Η εμπορική επιτυχία αυτού του saga σίγουρα βασίζεται στην στρατηγική έκδοσης που επέλεξε η Disney και η Pixar, αλλά και στην σύμπνοια του με την εποχή που διανύουμε, στην οποία η ψυχική υγεία – επιτέλους- έχει βρεθεί στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου.

Τελικά η ταινία «Τα Μυαλά που κουβαλάς 2» μας υπενθυμίζει ότι είναι κρίσιμο να βρισκόμαστε σε άμεση επαφή με τα συναισθήματά μας και την υγιή έκφρασή τους, χωρίς ωστόσο να παραγνωρίζεται η πολυπλοκότητα του ανθρώπινου ψυχισμού.

Γλίτωσε το «εγκεφαλικό» η Disney και εμείς –μικροί και μεγάλοι- ανακαλύψαμε τι μυαλά «κουβαλάμε»Γλίτωσε το «εγκεφαλικό» η Disney και εμείς –μικροί και μεγάλοι- ανακαλύψαμε τι μυαλά «κουβαλάμε»

Ευχαριστούμε την Κατερίνα Φλωρούς για τη συνεργασία και επιμέλεια

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος



Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01
Advertisement
Anassa
Advertisement
Dei
Advertisement web banner kotsiras 300x250
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο