AUTO-MOTO
Αυτή είναι η ισχυρότερη Porsche Panamera στην ιστορία – Υβριδική με 782 άλογα και ακραία επιτάχυνση
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Λίγες ημέρες μετά την επίτευξη του ρεκόρ στο Nürburgring, η κορυφαία Panamera όλων, αποκαλύφθηκε επίσημα και ξεκινά την εμπορική της πορεία. Η Porsche παρουσιάζει τη Turbo S E-Hybrid, η οποία είναι εξοπλισμένη με έναν εξηλεκτρισμένο κινητήρα V8 που παράγει εντυπωσιακή ισχύ. Όχι μόνο είναι πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του, αλλά έρχεται επίσης με μια σημαντική αναβάθμιση της μπαταρίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Στην καρδιά αυτής της κορυφαίας έκδοσης βρίσκεται ένας V8 κινητήρας 4,0 λίτρων twin-turbo που αποδίδει 600 ίππους. Ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει άλλους 182 ίππους. Μαζί, οι δύο αποδίδουν συνδυαστικά 782 ίππους, προσδίδοντας στη νέα Panamera Turbo S E-Hybrid ένα σημαντικό πλεονέκτημα 82 ίππων σε σχέση με το παλιό μοντέλο. Ταυτόχρονα, η ροπή έχει αυξηθεί κατά 130 Nm, αγγίζοντας πλέον τα 999 Nm.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αυτή η αύξηση της ισχύος επιτρέπει στην Panamera Turbo S E-Hybrid να ολοκληρώσει το σπριντ 0-100χλμ,./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει την τελική ταχύτητα των 325χλμ./ώρα. Αυτά τα νούμερα, αντιπροσωπεύουν βελτιώσεις κατά 0,2 δευτερόλεπτα στην επιτάχυνση και κατά 13χλμ,/ώρα στην τελική ταχύτητα σε σύγκριση με την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς.’
Παρόμοια με τις μικρότερες εκδόσεις E-Hybrid της Panamera, η Turbo S επωφελείται από ένα μεγαλύτερο πακέτο μπαταρίας 25,9 kWh. Αυτό ενισχύει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία και τις δυνατότητες ταχείας φόρτισης, αν και η Porsche δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα επίσημα νούμερα.
Το προαιρετικό αεροδυναμικό κιτ από ανθρακονήματα, το οποίο αποτελείται από εμπρός splitte, airblades, πλευρικές ποδιές, πτερύγιο στην πίσω αεροτομή και πίσω διαχύτη, όχι μόνο βελτιώνει την αισθητική αλλά αυξάνει και την κάθετη δύναμη (downforce) κατά 60 κιλά σε ταχύτητες 200χλμ./ώρα. Αυτή η ρύθμιση ήταν εξοπλισμένη στο όχημα που πέτυχε το χρόνο ρεκόρ στο Nürburgring 7:24,17.
Η Panamera Turbo S E-Hybrid εξοπλίζεται στάνταρ με την ανάρτηση Porsche Active Ride, η οποία περιλαμβάνει μια ηλεκτρικά κινούμενη υδραυλική αντλία για κάθε αμορτισέρ. Διαθέτει επίσης σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB), που διαθέτουν δισκόφρενα 440χλστ. εμπρός και 410χλστ.
Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid του 2025 είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία.
-
ΚΟΣΜΟΣ14 ώρες ago
Ιαπωνία: Ο αριθμός των ηλικιωμένων σπάει ρεκόρ
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ9 ώρες ago
Ζαχαριάδης: Ο Κασσελάκης αποδέχθηκε άμεσα την καθαίρεση – Η επίθεση στον Σπηλιωτόπουλο για τον… Γιεζόφ
-
VIDEO3 ώρες ago
Πλήγμα σε καλλιέργειες το τελευταίο διάστημα. Εν αναμονή αποζημιώσεων για αγρότες της Μαγνησίας
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ10 ώρες ago
«Φασίστας ο Πολάκης» φώναζε ο Γεωργιάδης στον Παππά – Τι απάντησε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ
-
ΕΛΛΑΔΑ2 ώρες ago
Γερμανός ορειβάτης έχασε τη ζωή του στον Όλυμπο
-
ΕΛΛΑΔΑ16 ώρες ago
Το κινητό στην τσάντα στα σχολεία: Ουσιαστική λύση ή επικοινωνιακό τέχνασμα;
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
Κομπίνα βενζινάδικου – Χρέωναν οδηγό πούλμαν για βενζίνη που δεν προμηθευόταν ποτέ – Πώς το έκαναν
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ9 ώρες ago
Καρδίτσα: Η ταινία μικρού μήκους “Daniel” στο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης