Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

Τέλος η 2λιτρη επιλογή για το MX-5 στην Ευρώπη

Published

on

2024 mazda mx 5 miata grand touring review 1.jpg
BANNER ME POS 1000x200px

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Λόγω των αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη, η Mazda αναγκάστηκε να διακόψει τη λειτουργία του κινητήρα 2.0 λίτρων στο Miata. Υπάρχει όμως μια εξαίρεση. Μπορείτε ακόμα να αποκτήσετε το μεγαλύτερο σύστημα κίνησης στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο αποχώρησε από την Ευρωπαϊκή Ένωση τον Ιανουάριο του 2020. Στις υπόλοιπες χώρες (και στην Ελλάδα) η μικρότερη μονάδα των 1,5 λίτρων θα είναι ο μοναδικός κινητήρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ανακοίνωση έγινε πριν από λίγες εβδομάδες κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην Κροατία. Το ιταλικό τμήμα της εταιρείας επιβεβαίωσε τώρα τον αναπάντεχο θάνατο της μονάδας των 2,0 λίτρων. Από την άλλη, ο κινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 130 ίππους και 150 Nm ροπής, διατηρώντας το βάρος του συνόλου σε εντυπωσιακά χαμηλά νούμερα.

Advertisement

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα προσφέρει ποτέ η Mazda ένα Miata με μεγαλύτερο κινητήρα στην Ευρώπη; Είναι δύσκολο να το πούμε. Ωστόσο, το μοντέλο της επόμενης γενιάς θα είναι πιθανότατα σε κάποιο βαθμό ηλεκτροκίνητο, γεγονός που θα επιτρέψει στην εταιρεία να εγκαταστήσει έναν μεγαλύτερο κινητήρα και να εξακολουθεί να πληροί τους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.

Ένα ολοκαίνουργιο MX-5 είναι πιθανότατα αρκετά χρόνια μακριά, αφού η λογική λέει ότι το πρόσφατα λανσαρισμένο ND3 θα παραμείνει για λίγο καιρό. Μια 35th Anniversary Edition έρχεται αργότερα φέτος, αλλά αν θα προσφέρεται μόνο με τον κινητήρα των 2,0 λίτρων, θα είναι απαγορευμένος καρπός στην Ευρώπη.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER ME POS 300x250px
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο