Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΚΟΣΜΟΣ

Αεροπορική εταιρεία θα επιστρέψει 775 εκατομμύρια δολάρια σε επιβάτες για τις ακυρώσεις πτήσεων λόγω κορονοϊού

Published

on

airplane 7116299 1280 620x350.jpg

Το αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών εξασφάλισε από τρεις αεροπορικές εταιρίες, κυρίως από τον γερμανικό όμιλο Lufthansa, την επιστροφή ποσού σχεδόν ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων σε επιβάτες για ακυρώσεις ή μεγάλες τροποποιήσεις πτήσεων λόγω της πανδημίας Covid-19.

Το υπουργείο διευκρινίζει την Δευτέρα σε ανακοίνωσή του ότι η Lufthansa δέχθηκε να επιστρέψει 775 εκατομμύρια δολάρια και να πληρώσει πρόστιμο 1,1 εκατομμυρίου, ενώ η ολλανδική KLM συμφώνησε να επιστρέψει 113,3 εκατομμύρια δολάρια και να πληρώσει επίσης πρόστιμο 1,1 εκατομμυρίου δολαρίων.

«Η Lufthansa πραγματοποίησε όλες τις πληρωμές που μας όφειλε. Η καθυστέρηση πληρωμής, η οποία τιμωρείται από το υπουργείο Μεταφορών, οφείλεται αποκλειστικά στο ιστορικά μοναδικό επίπεδο των αποζημιώσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος της εταιρίας, τονίζοντας ότι το ποσό του προστίμου που επιβλήθηκε «δεν διαφέρει από τον κανόνα».

Το ποσοστό ακύρωσης πτήσεων ήταν μικρότερο από 1,2% το 2023 στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή το χαμηλότερο επίπεδο τα τελευταία 10 χρόνια

Επίσης, η South African Airways δέχθηκε να επιστρέψει 15,2 εκατομμύρια και να πληρώσει πρόστιμο 300.000 δολαρίων.

Αυστηρότερος κανονισμός

«Όταν μια πτήση ακυρώνεται ή τροποποιείται σε μεγάλο βαθμό, δεν θα είστε αναγκασμένοι να πρέπει να δώσετε μάχη με την εταιρία για να σας επιστραφούν τα χρήματά σας», δήλωσε ο Πιτ Μπούτιτζετζ, ο υπουργός Μεταφορών, σύμφωνα με την ανακοίνωση. Το ποσοστό ακύρωσης πτήσεων ήταν μικρότερο από 1,2% το 2023 στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή το χαμηλότερο επίπεδο τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια παρά τον αριθμό ρεκόρ των προγραμματισμένων πτήσεων.

Advertisement

Το υπουργείο ανακοίνωσε στις 24 Απριλίου ότι οι αεροπορικές εταιρίες στις ΗΠΑ, στο εξής υποβάλλονται σε έναν αυστηρότερο κανονισμό σχετικά με την επιστροφή χρημάτων και την αποζημίωση των επιβατών σε περίπτωση ακύρωσης, τροποποίησης ή καθυστέρησης της πτήσης ή απώλειας αποσκευών.

Όχι μόνο αυτές οι επιστροφές χρημάτων πρέπει να γίνονται αυτόματα, αλλά το υπουργείο έχει επίσης ορίσει ακριβώς τι είναι μια «σημαντική αλλαγή»: τροποποίηση της ώρας άφιξης ή αναχώρησης άνω των τριών ωρών για πτήση εσωτερικού και άνω των έξι ωρών για πτήση εξωτερικού, αναχώρηση ή άφιξη σε διαφορετικό αεροδρόμιο, περισσότερες ενδιάμεσες στάσεις, υποβιβασμό σε σχέση με θέση για την οποία έχει γίνει η κράτηση, κ.ά.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο