Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΚΟΣΜΟΣ

Gen Z: Οι νέοι γυρνούν την πλάτη στο… streaming

Published

on

Generation Z 1 scaled 620x350.jpg

Οι εταιρείες ψυχαγωγίας από τη Disney έως τη Warner Bros. Discovery έχουν ένα διαφαινόμενο πρόβλημα με την Gen-Z καθώς στοιχηματίζουν το μέλλον τους στο streaming.

Ξοδεύουν δισεκατομμύρια για να αντιγράψουν το μοντέλο της τηλεόρασης με streamers, αλλά οι μελλοντικοί πελάτες τους μπορεί να μην θέλουν αυτό που πουλάνε, σημειώνει το Business Insider.

Νέα έρευνα από την Deloitte δείχνει ότι τα μέλη της Gen Z προτιμούν να παρακολουθούν κοινωνικά βίντεο και ζωντανές ροές (47%) περίπου δύο φορές περισσότερο από τις τηλεοπτικές εκπομπές (24%) και τέσσερις φορές περισσότερο από τις ταινίες (11%).

Η διαφορά είναι ακόμη πιο έντονη από ό,τι είναι για τους millennials, το 33% των οποίων προτιμά τις κοινωνικές και ζωντανές ροές, έναντι 27% για τηλεοπτικές εκπομπές και 18% για ταινίες.

Οι προτάσεις των δημιουργών μετράνε για την Gen Z

Και όταν ενεργοποιούν τις υπηρεσίες ροής, οι Gen Z είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσουν κάτι που βασίζεται στις συστάσεις δημιουργών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και όχι στον αλγόριθμο του streamer, διαπίστωσε η Deloitte.

Advertisement

Τα απογοητευτικά ευρήματα προέρχονται από τη 18η ετήσια Έρευνα Τάσεων Ψηφιακών Μέσων της Deloitte, η οποία δημοσιεύθηκε στις 20 Μαρτίου. Η διαδικτυακή έρευνα με 3.517 διαδικτυακούς καταναλωτές πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο του 2023.

Τα ευρήματά τους υποδηλώνουν ένα λαμπρό μέλλον για το YouTube παρά για το Netflix και άλλους streamers (όπως έχουμε εξετάσει προηγουμένως).

Δεν αποτελεί έκπληξη που η Gen Z προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με αυτά. Αυτές οι προτιμήσεις θα μπορούσαν να αλλάξουν καθώς η Gen Z μεγαλώνει, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι θα αλλάξει όχι μόνο αυτό που παρακολουθεί, αλλά και αυτό που το παρακολουθεί. Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η συσκευή στην οποία μεγάλωσαν οι άνθρωποι είναι αυτή που τελικά προτιμούν.

Μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

«Μεγάλωσαν με οθόνες στα χέρια τους, μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από χρήστες», δήλωσεστο Business Insider η Τζάνα Αρμπανάς, επικεφαλής του κλάδου τηλεπικοινωνιών, μέσων και ψυχαγωγίας της Deloitte στις ΗΠΑ. “Οπότε αναμένω ότι αυτή η συμπεριφορά θα συνεχιστεί. Με τον καιρό, οι streamers θα αρχίσουν να χάνουν αυτόν τον πληθυσμό.”

Advertisement

Εκτός από τις προτιμήσεις προβολής, η έρευνα είχε περισσότερα άσχημα νέα για τους streamers.

Οι μεγάλοι streamers στρέφονται ολοένα και περισσότερο στη διαφήμιση για να καλύψουν το υψηλό κόστος εκπομπών και ταινιών, αλλά μπορεί να μην είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τις επωνυμίες να προσεγγίσουν τη Gen Z. Η Deloitte διαπίστωσε ότι οι ανήκοντες στην Gen Z είχαν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να επηρεαστούν από διαφημίσεις στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης (59%) σε σχέση με το streaming (18%).

Γενικότερη αμφισβήτηση των μέσων ροής

Πέρα από το Gen Z, οι streamers πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι διαφορετικών ηλικιακών ομάδων αμφισβητούν την αξία των μέσων ροής, όπου οι τιμές συνδρομής έχουν αυξηθεί. και περίπου οι μισοί αισθάνονται ότι είναι δύσκολο να βρουν κάτι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν, σύμφωνα με την έρευνα.

Έτσι, οι streamers χρειάζονται μια ισχυρή στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν τους Gen Z. Ίσως ο youtuber MrBeast θα μπορούσε να βοηθήσει να τραβήξει την προσοχή του κοινού. Η Amazon σίγουρα φαίνεται να το σκέφτεται. Και ίσως θα πρέπει να σκεφτεί μια πιο εξατομικευμένη ή εστιασμένη στον δημιουργό προσέγγιση των διαφημίσεων; Αυτό που γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο είναι ότι το να βασίζεσαι στο παλιό μοντέλο τηλεόρασης δεν πρόκειται να τα καταφέρει.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο